Zásady poskytování služby
Respektování individuálního projevu vůle klienta při poskytování služby
Klient ve spolupráci se zákonným zástupcem, opatrovníkem předává informace o své osobě v rámci jednání se žadatelem o službu (koníčky, zájmy, osobní obsluha apod.), projevuje svůj názor na rozsah poskytované péče ve smlouvě a obvyklém denním plánu, s klíčovým pracovníkem vytváří individuální plán a formulují krátkodobý či dlouhodobý cíl, klient má možnost se kdykoliv dle svých individuálních komunikačních schopností vyjádřit k rozsahu poskytované služby.
Dodržování a ochrana práv klienta
Pracovník dbá na ochranu a dodržování práv uvedených ve standardu č. 2 – Ochrana práv osob, které vychází z Listiny základních práv a svobod, Úmluvy o právech dítěte a z konkrétních situací vzniklých při poskytování služby klientům.
Dodržování bezpečnosti a garance odbornosti poskytované služby
Při poskytování služby jsou dodržovány postupy bezpečnosti práce, jak za strany zaměstnanců, tak klientů, pracovníci se pravidelně vzdělávají.
Rychlé kontakty
Centrum Zdislava
Radnická 350
Nové Město na Moravě
592 31
Bankovní spojení: KB Žďár nad Sázavou, č.ú. 215441751/0100
Ředitelka
Ing. Mgr. Hana Janů
janu.h@nss.nmnm.cz
mobil 603 486 167
Vedoucí služby
Miroslava Horváthová DiS.
horvathova.m@zdislava.nmnm.cz
mobil 774 615 194