Zásady poskytování služby
Respektování individuálního projevu vůle klienta při poskytování služby
Klient ve spolupráci se zákonným zástupcem, opatrovníkem předává informace o své osobě v rámci jednání se žadatelem o službu (koníčky, zájmy, osobní obsluha apod.), projevuje svůj názor na rozsah poskytované péče ve smlouvě a obvyklém denním plánu, s klíčovým pracovníkem vytváří individuální plán a formulují krátkodobý či dlouhodobý cíl, klient má možnost se kdykoliv dle svých individuálních komunikačních schopností vyjádřit k rozsahu poskytované služby.
Dodržování a ochrana práv klienta
Pracovník dbá na ochranu a dodržování práv uvedených ve standardu č. 2 – Ochrana práv osob, které vychází z Listiny základních práv a svobod, Úmluvy o právech dítěte a z konkrétních situací vzniklých při poskytování služby klientům.
Dodržování bezpečnosti a garance odbornosti poskytované služby
Při poskytování služby jsou dodržovány postupy bezpečnosti práce, jak za strany zaměstnanců, tak klientů, pracovníci se pravidelně vzdělávají.
592 31 Nové Město na Moravě
- Ředitelka: Ing. Mgr. Hana Janů, mobil: 603 486 167
- Vedoucí služby: Miroslava Horváthová DiS. mobil: 774 615 194
- :
- Bankovní spojení: KB Žďár nad Sázavou, č.ú. 215441751/0100