Centrum Zdislava

Jak probíhá přijetí do denního stacionáře

1. První kontakt

  • Oslovit nás můžete telefonicky, e-mailem nebo osobně.
  • Získáte základní informace o službě, podmínkách a nabídce.
  • Po domluvě je možná i prohlídka zařízení.
  • Pokud máte zájem, předáme Vám formulář žádosti.
  • Žádost si také můžete stáhnout zde: Žádost o přijetí do denního stacionáře

2. Podání žádosti

  • Žádost můžete doručit osobně nebo poštou.
  • Sociální pracovník s Vámi žádost projde a případně pomůže s doplněním.

3. Jednání se žadatelem

  • Probíhá zpravidla u Vás doma.
  • Společně projdeme Vaše potřeby, očekávání a možnosti služby.
  • Informujeme Vás o kapacitě stacionáře a dalších podmínkách.
  • Do jednání se mohou zapojit i Vaši blízcí.

4. Před uzavřením smlouvy

  • Dohodneme konkrétní rozsah a způsob poskytované služby.
  • Vysvětlíme pravidla zařízení, práva a povinnosti.
  • Předáme návrh smlouvy.

5. Uzavření smlouvy

  • Po dohodě dochází k podpisu smlouvy a můžete začít službu využívat.

 

Kdy může být žádost odmítnuta

Poskytovatel sociálních služeb může odmítnout uzavření smlouvy o poskytnutí sociální služby pouze z důvodů uvedených v § 91 odst. 3 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách:

  • a) neposkytuje sociální službu, o kterou žadatel žádá, a to i s ohledem na vymezení okruhu osob v registru poskytovatelů sociálních služeb,
  • b) nemá dostatečnou kapacitu k poskytnutí sociální služby, o kterou osoba žádá,
  • d) osobě, která žádá o poskytnutí sociální služby, vypověděl v době kratší než 6 měsíců před touto žádostí smlouvu o poskytnutí téže sociální služby z důvodu porušování povinností vyplývajících ze smlouvy jiný poskytovatel sociální služby.

Jak postupujeme v případě odmítnutí

  • Vždy žadateli sdělíme důvod odmítnutí, na vyžádání i písemně.
  • Poskytneme informace o jiných dostupných službách, které by mu mohly pomoci.
  • Pokud je důvodem odmítnutí kapacita (bod b), může být žádost ponechána v evidenci a žadatele kontaktujeme, jakmile se místo uvolní.
  • Pokud je důvodem odmítnutí bod a) nebo d), je žádost zařazena do evidence vyřazených a odmítnutých žádostí.

Rychlé kontakty

Centrum Zdislava
Radnická 350
Nové Město na Moravě
592 31

Bankovní spojení: KB Žďár nad Sázavou, č.ú. 215441751/0100

Ředitelka
Ing. Mgr. Hana Janů
janu.h@nss.nmnm.cz
mobil 603 486 167

Vedoucí služby
Miroslava Horváthová DiS.
horvathova.m@zdislava.nmnm.cz
mobil 774 615 194

Centrum Zdislava vzniklo roku 1992 z iniciativy manželů Marie a Stanislava Severových. Na začátku se na provozu podílela Diecézní charita Brno a město Nové Město na Moravě. Od roku 1995 Centrum Zdislava přešlo pod Město Nové Město na Moravě a stalo se příspěvkovou organizací, kterou je doposud.