Jak probíhá přijetí do denního stacionáře
1. První kontakt
- Oslovit nás můžete telefonicky, e-mailem nebo osobně.
- Získáte základní informace o službě, podmínkách a nabídce.
- Po domluvě je možná i prohlídka zařízení.
- Pokud máte zájem, předáme Vám formulář žádosti.
- Žádost si také můžete stáhnout zde: Žádost o přijetí do denního stacionáře
2. Podání žádosti
- Žádost můžete doručit osobně nebo poštou.
- Sociální pracovník s Vámi žádost projde a případně pomůže s doplněním.
3. Jednání se žadatelem
- Probíhá zpravidla u Vás doma.
- Společně projdeme Vaše potřeby, očekávání a možnosti služby.
- Informujeme Vás o kapacitě stacionáře a dalších podmínkách.
- Do jednání se mohou zapojit i Vaši blízcí.
4. Před uzavřením smlouvy
- Dohodneme konkrétní rozsah a způsob poskytované služby.
- Vysvětlíme pravidla zařízení, práva a povinnosti.
- Předáme návrh smlouvy.
5. Uzavření smlouvy
- Po dohodě dochází k podpisu smlouvy a můžete začít službu využívat.
Kdy může být žádost odmítnuta
Poskytovatel sociálních služeb může odmítnout uzavření smlouvy o poskytnutí sociální služby pouze z důvodů uvedených v § 91 odst. 3 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách:
- a) neposkytuje sociální službu, o kterou žadatel žádá, a to i s ohledem na vymezení okruhu osob v registru poskytovatelů sociálních služeb,
- b) nemá dostatečnou kapacitu k poskytnutí sociální služby, o kterou osoba žádá,
- d) osobě, která žádá o poskytnutí sociální služby, vypověděl v době kratší než 6 měsíců před touto žádostí smlouvu o poskytnutí téže sociální služby z důvodu porušování povinností vyplývajících ze smlouvy jiný poskytovatel sociální služby.
Jak postupujeme v případě odmítnutí
- Vždy žadateli sdělíme důvod odmítnutí, na vyžádání i písemně.
- Poskytneme informace o jiných dostupných službách, které by mu mohly pomoci.
- Pokud je důvodem odmítnutí kapacita (bod b), může být žádost ponechána v evidenci a žadatele kontaktujeme, jakmile se místo uvolní.
- Pokud je důvodem odmítnutí bod a) nebo d), je žádost zařazena do evidence vyřazených a odmítnutých žádostí.
Rychlé kontakty
Centrum Zdislava
Radnická 350
Nové Město na Moravě
592 31
Bankovní spojení: KB Žďár nad Sázavou, č.ú. 215441751/0100
Ředitelka
Ing. Mgr. Hana Janů
janu.h@nss.nmnm.cz
mobil 603 486 167
Vedoucí služby
Miroslava Horváthová DiS.
horvathova.m@zdislava.nmnm.cz
mobil 774 615 194